Prvi hrvatski natječaj za posao preko Twittera
Prijave za posao preko telefona, pisma i drugih, sada već zastarjelih oblika komunikacije , lagano odlaze u prošlost. Najbolji dokaz pružila nam je specijalizirana agencija za komuniciranje na društvenim medijima,Ping Pong, koja je zainteresiranima omogućila da se za posao prijave preko društvene mreže Twitter. Sve što je bilo potrebno napraviti kako biste se prijavili na natječaj ili ako ste pak željeli samo prisustvovati audiciji kandidata, bila je jednostavna prijava preko jedne objave s vašeg profila uz hashtag oznaku #PosaoUP, koju je izradila sama agencija.
Kandidati ali i zainteresirani gosti prisustovali su sinoć u prostorijama agencije u Metalčevoj ulici sljedećem koraku audicije. Oni koji su se prijavili za posao junior community managera morali su održati prezentaciju o sebi i brendu kojeg bi željeli predstavljati, a sve to su morali napraviti u nekoliko minuta. Iako malo postanete skeptični jer ispred zgrade nema oznake sjedišta agencije, tu je bilo ljubazno osoblje koje je sprovelo goste do samog mjesta događanja. U jako lijepo uređenoj prostoriji našlo se četrdesetak mladih i ambicioznih ljudi koji su zaljubljenici u društvene mreže. Teško se moglo pronaći nekog starijeg od pedeset godina.
Mladi i ambiciozni
Kandidati su jedan za drugim prezentirali sebe i svoj dosadašnji rad, kao i brand koji bi željeli predstavljati. Iako se moglo očekivati ovako nešto, javilo se dosta neiskusnih kandidata s poprilično velikim ambicijima, neki od njih istaknuli su kako bi oni vodili neke od vodećih svjetskih brandova. Tako su neki istaknuli kako bi vodili brand Red Bulla, što je poprilično (budimo blagi) ambiciozan zadatak za osobe s takvim (ne)iskustvom. No bilo je tu i ideja u sferi mogućega, od Franck kave s planom nagradne igre, hrane za pse, čokoladica Životinjsko Carstvo i slično.
Audiciji je kao promatrač prisustvovao i student prve godine diplomskog studija novinarstva i community manager jednog poznatog košarkaškog kluba, Matija Zupković. Zupković je istaknuo kako oni koji se žele baviti ovim poslom moraju razviti određene vještine iz područja online marketinga, odnosa s javnošću i najviše, ophođenja s ljudima, korisnicima, te mušterijama onoga čega predstavljaju.
Ne može biti netko community manager ako se ne misli potpuno posvetiti tome i shvatiti taj posao ozbiljno, a ne kao usputno praćenje Facebooka i Twittera, a upravo ovakvo razmišljanje prevladava o ovome poslu, što je krivo.
Bilo je i onih koji su se samo došli družiti, upoznati ljude iz agencije za društvene medije, te ostale zaljubljenike u društvene mreže. Osim druženja nazočni su imali priliku proširiti svoja znanja i poznanstva, a kasnije uz prigodan catering, te Nintendo Wii se i zabaviti. Kandidati za mjesto junior community managera biti će obaviješteni o (ne)prolasku u idući krug putem e-maila.
Comments on: "Ping Pong revolucija" (5)
Odličan post, jako mi je drago da sam bio prisutan ovome, možda je to prekretnica u traženju zaposlenika u Hrvatskoj, a mi smo prisustvovali stvaranju povijesti 🙂
zanimljiv način za korištenje društvenih mreža i u drugom smjeru, malo da izađu iz virtualnog u stvarni svijet. dobar post i odabir teme 🙂
Jako sam ponosna na kolege. Sutra ne znamo sto nas ceka, zato treba otvoriti oci, naculiti usi i prosiriti vidike za poslovne mogucnosti. Post je tocno ono sto treba biti. Odmjeren, citljiv, sadrzajan. Well done! 🙂
Kada sam prvi puta čula što će nam biti zadatak na predmetu Konvergencija medija nisam shvaćala čemu sve to. Sada i se i dalje teško naviknuti na Twitter i Google plus, ali sve bolje razumijem poantu. Ova prijava još mi je više razbistrila priču. Mislim da ćemo danas, mi kao novinari, morati biti toku sa svim novotarijama i društvenim mrežama. Zasigurno će od sada biti puno više ovakvih prijava za posao na kojima se traži veliko znanje poznavanja društvenih mreža i upravo zato je važno da (pogotovo mi novinari) znamo dosta o svemu tome. Velika prednost nama mladima je to što će se za takve prijave zasigurno prije saznati preko Twitter-a i Facebook-a nego u Plavom oglasniku.
Vidio sa to baš na Twitteru.
Mislim da je konačno došlo vrijeme da se malo promijeni stanje u Hrvatskoj što se tiče društvenih mreža. Većina ljudi imaju odbojnost prema svemu što nije facebook ili što nije gmail.
To što twitter ili google+ nisu toliko popularni u našem krugu ljudi ne znači da takve stvari treba izbjegavati.
Ovo je odlična prilika za mlade ljude, ali bila bi još bolja kada bi se na to prijavili oni koji nisu toliki ljubitelji twittera jer bi na taj način možda ga malo više i zavoljeli.
A što se tiče projekta, normalan tijek stvari. Dosta se posrtala (MojPosao ili Bikanet) prebacio na TW i FB gdje se redovito ažuriraju. Mladi ljudi, ali i stariji bez posla ako žele uhvatiti DOBRU priliku za posao morati će kopati po društvenim mrežama i novim aplikacijama, ne samo zbog posla nego i zbog samih sebe.